söndag 23 oktober 2016

Höst på VisaLiza

Vi är en bra bit in i oktober och hösten är onekligen här. Därför kändes det passande att hösta bloggen och byta till en lite mer passande header. Att göra en höstheader är verkligen en trevlig uppgift eftersom hösten är en synnerligen trevlig årstid. Svårt bara att välja mellan alla färgsprakande vackra höstfotografier jag har samlat på mig. Jag vill ju att min header ska säga något om innehållet här på VisaLiza och även passa för årstiden. Den här gången blev det alltså fika, höstlöv och lite vintage.


 Kanske borde jag haft med några tända ljus och lite soppa med för att plocka upp allt det jag älskar om hösten. En regnig dag blir om hösten inte till en tråkig dag istället blir det till en anledning att tända ljus och kura i soffan med en bra bok. Om hösten känns det märkligt nog alldeles rätt att göra just ingenting. Det måste tveklöst göra hösten till den bästa av årstider.
Tänder några ljus, avslutar veckan och blickar mot en ny

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...