tisdag 4 oktober 2016

En favoritloppa

Jag älskar verkligen att gå på loppisar. Älskar den där känslan av att inte veta vad jag ska hitta just den här gången. Alltid lika spännande och oväntat när en gör de där riktiga fynden. Förra veckan var jag inne på en av mina favoritloppisar några minuter och hittade nästan med en gång det jag allra helst hittar nämligen en väska.


Väskor och skor hör till mina passioner i livet. Älskar handväskor men resväskor är nog ändå det jag allra helst hittar. Det här fyndet är således alldeles perfekt. En resväska fast i en handväskas storlek.


 Många fina detaljer och jag gillar att det syns att den har varit med ett tag. Den är inte perfekt men den är väldigt fin. Däremot är den alldeles perfekt eftersom den rymmer allt jag behöver ha med mig under en mötesdag vilket onekligen är bra.


Det är som omöjligt att inte känna sig nöjd över så fina loppisfynd. Gillar det här med att en aldrig vet om idag är dagen då fina fynd görs eller om det är en dag då en inte hittar något alls. Blir lite mer av en utmaning då och jag gillar verkligen utmaningar!

2 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Jättesnygg, påminner om en gammal bandyportfölj i detaljerna och materialet.

Sanna sa...

Åh den är helt underbar <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...