söndag 1 mars 2015

Livet genom Instagram

När jag skaffade Instagram förstod jag till en början inte riktigt tjusningen med det. Idag kan jag inte förstå hur jag alls kunnat vara utan. Ibland vill jag visa något jag tycker om men det är kanske inte tillräckligt för att vara något att skriva om på bloggen. Jag tycker om att fånga ögonblick, alla dessa bilder blir till intressanta berättelser. Jag följer flera helt fantastiskt inspirerande människor och häpnar över all kreativitet som finns runt om i världen. De allra flesta av dessa är alldeles ovanligt vanliga människor med intresse för trädgårdar, inredning, vintage, mat, bakning eller annat som jag tycker är intressant. Kul att följa andras trädgårdsarbete och inspireras till nya planteringar och nya odlingar. Följer ett gäng otroligt piffiga vintagetjejer som får mig att testa nya sätt att sätta upp håret eller kombinera mina vintageoutfits. Ser bilder på fina hem som jag sparar i minnet inför våra fortsatta renoveringar och låter mig även inspireras av bilder på spännande mat. Tänk vad en bild och några få rader kan bidra till.

Veckan som gått i bilder på Instagram

Hur ser då mitt liv ut på Instagram? Skillnaden är inte så stor mot här på bloggen även om vissa saker blir tydligare. Den som följer mig kan knappast ha missat att jag älskar frukostar. Dagens absolut bästa mål är enligt mig just frukosten. En dag som börjar med en bra frukost kan nästan inte bli dålig! Hem, familj, husdjur, mat, trädgård och träning hör till min vardag och det är även vad mina bilder visar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...