onsdag 22 maj 2013

Bugattipremiär

Fördelen med att ofta springa på möten är att jag får användning för alla tjusiga pumps jag har. För visst är det så att möten kräver att man är välklädd och är man välklädd då innebär det givetvis klackar. Idag är det premiär för mina bugattiskor som jag av någon anledning inte haft tillfälle att använda. De passar egentligen till det mesta men har ändå blivit stående i garderoben i två månader. Regnet hänger i luften och temperaturen har pendlat mellan varmt och kallt vilket har gjort det svårt att välja kläder idag. Jag har ett gäng klänningar från House of Lola som alltid är säkra kort. De är av bomull vilket är ett bra material när man inte vet vart temperaturen tar vägen.

Att spendera en hel dag med möten kan vara frustrerande eftersom det blir så mycket tid att sitta stilla. Det gör mig tacksam över den tidiga morgonen då jag han gå på långpromenad med Ida. Känner att jag har hunnit med många av dagens sysslor och känner därför inte någon stress över att det börjar dra ut på tiden.






10 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Snygga skor! Din morgonpromenad verkar helt ljuvlig! Jag kan riktigt höra hur det känns.
Kram Anki

VisaLiza sa...

De är inte bara snygga utan visar sig vara riktigt bekväma också. Morgonpromenaden var verkligen helt ljuvlig. Håller tummarna för bra väder imorgon bitti också. Kramar Liza

Villa Frejas bokblogg sa...

I dag gick jag på möte i svettiga idrottskläder ;) men det är klart, så har jag inga så snygga pumps heller. Kram.

Unknown sa...

åååååå vilka gudomliga skor, helt fantastiska. Du är alltid så vackert klädd, gillar din stil stark,

Önskar dig en skön kväll
Kram
Annie

Emma sa...

Men åå vilka tjusiga:) Kram

VisaLiza sa...

Kanske skulle jag också åka direkt från gymmet till något av mina möten. Det skulle onekligen ge de andra något att prata om ;) eller kanske ha pumps på gymmet :D Kramar Liza

VisaLiza sa...

Tack snälla du <3 Gillar verkligen skorna eftersom de är båda snygga och fantastiskt sköna. Kramar Liza

VisaLiza sa...

Visst är de :) Kramar Liza

LyckligaPraliner sa...

Eftersom du är van att använda pumps kan du säkert gå snyggt i dem också. Det är många långa år sedan jag gick i högklackat. Hade ett par snygga svarta som var bekväma också men de tappade jag bort. Hur man nu bara kan tappa bort skor. Och aldrig gick jag snyggt i dem tror jag.

Åh jag är dålig på att vara med på möte. Visst sitter jag där kroppsligt men i övrigt tror jag att jag är ganska ofokuserad på vad det handlar om. Om det inte är något vääääldigt intressant förstås. Får ont i ryggen och benen av av sitta still mer än korta stunder.

Kram Ann-Louise, som ändå troligen tagit död på Gullvivorna :))

VisaLiza sa...

Övning ger färdighet skulle jag säga. Jag har balanserat runt på klackar sedan jag var 13 år vilket ger mig 20 års erfarenhet. Oj så gammal jag lät helt plötsligt :S Jag har också svårt att koncentrera mig på möten. I alla fall när jag känner att det inte leder någonstans. Har väldigt kort tålamod för de som bara snackar för snackandets skull. Kramar Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...