onsdag 29 augusti 2012

Strosa runt

Märkligt det här hur nästan varje dag sedan skolan började har varit solig och härlig. Förvisso trevligt men ändock lite märkligt. Idag beger vi oss till den stora staden och ska dessutom se till att hälsa på min mamma. Småtrollen skulle komma med förslag på något roligt de ville göra under dagen och då föreslår båda att de vill hälsa på mormor. Gott betyg till mor skulle jag vilja säga. En dag i den stora staden brukar inte vara något jag ser fram emot. Jag pluggar ju i Göteborg och är där varje vecka, fast nu har det varit sommarlov och då längtar jag dit. Helst skulle jag bara vilja strosa runt. Att strosa runt är en trevlig sysselsättning och dessutom ett intressant ord. Strosa... idag tror jag att jag skall strosa lite i Göteborg och njuta av livet.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh låter härligt att strosa runt i göteborg. Här ska jag snart strosa in i skogen på väg till dagis för att hämta hem de två ljuvliga;)

Önskar dig en härlig dag i underbara Göteborg
KRam
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...