söndag 5 augusti 2012

Söndagsläsning

Solig söndag idag och jag ska strax ut i trädgården och gräva och plantera. Känns verkligen härligt att vara inspirerad och se hur fint det blir i trädgården. Mycket av min inspiration hämtar jag från de bloggar jag läser. Tänk det finns faktiskt galet mycket helt fantastiska bloggar som bara väntar på att man ska läsa dem. Den allra första bloggen jag började läsa var Lantlif för drygt två år sedan. Jag skulle börja måla möbler och sökte på hur jag skulle göra. Hittade Anettes fina blogg och fastnade helt. Efter någon månad kände jag mig så pass inspirerad att jag startade VisaLiza. Salt och peppar har jag också följt nästan lika länge och det är en matblogg med mycket matnyttigt, här hittar man både recept och praktiska tips. Pems platser hör till de bloggar jag nyss har upptäckt. Monas universum vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, det är en blogg som ingen annan. Hon är lite smått galen men ändå genial, sitter ofta och skrattar för mig själv när jag läser hennes strida ström av inlägg. För att komma till respektive blogg klickar du på dess namn. Mycket nöje!

Lantlif

Pems platser

Salt och peppar

Vitt, vitt, vitt från Lantlif, den allra första bloggen jag började följa

Enkelt och ändå så vackert från Pems platser
Gott och inspirerande från Salt och Peppar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...