torsdag 9 augusti 2012

Kreativ insikt

Jag är av den åsikten att de saker jag omger sig med skall vara saker som gör mig på gott humör. Det gäller hemmets inredning likväl som kläder och smycken. Det allra mesta jag handlar med mig hem till Hult är handlat med mycket eftertanke. Visst händer det någon gång ibland att jag impulshandlar något, men det brukar oftast vara skor och skor kan ju nästan inte bli fel. Ett av mina bästa inköp den här sommaren gjorde jag på Röe gård. Hela sommaren har detta fina halsband med dess viktiga budskap gjort mig på gott humör. På den lilla brickan står det: Älska den du är, det du gör och dem du lever nära - det är allt. Enkelt budskap och en bra uppmaning för varje dag.

Halsbandet kommer från Kreativ insikt som har en tanke och mening bakom allt som finns på deras sida. Den är väl värd ett besök och länk hittar du HÄR!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Även här gillas kreativ insikt. Har deras drömpuppe halsband, ett halsband som liknar en puppa och skruvar man isär den så finns det en liten lapp där man kan skriva sin dröm. Varje gång halsbandet sen låter så är det mening att man ska bli påmind om vad ens dröm är;) alltså ett sätt att hålla fokus. Gillar när det finns en tanke bakom;)

Önskar dig en förhoppningsvis solig dag
Annie

VisaLiza sa...

Men vilken häftig idé :) Verkligen ett bra sätt att hålla sina drömmar levande. Din förhoppning om en solig dag har visat sig stämma väl. Vi har strålande sol och blå himmel idag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...