fredag 27 juli 2012

Tankar som vandrar...

Egentligen ska jag fundera över vilken färg vi ska ha på huset, men jag låter tankarna vandra till köket. Eller inte köket utan den matplats som hör köket till även om den inte ligger i köket. Har länge gått och tänkt på hur vår belysning ska se ut och inte hittat något som har fallit mig i smaken. Hemnet är dock en bra källa till inspiration, många gånger bättre än tidningar och böcker. Även om hemmen på Hemnet är stylade så är det ändock riktiga hem där riktiga människor lever sina liv till skillnad från snygga katalogbilder. Bra idé att ta en titt visade det sig eftersom jag hittade en fin matplats där man har två små lampor som belysning över bordet. Snyggt och praktiskt! Nu vet jag hur jag vill göra i vårt matrum.

Snyggt och enkelt. Bild från Hemnet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...