måndag 30 juli 2012

Skolförberedelser

Juli slutar med regn och idag känns det onekligen som att sommaren närmar sig sitt slut. Även om det är skönt med ledighet och sommar så är det också skönt att återgå till normala rutiner. Barnen längtar efter att börja skolan igen och jag kan inte annat än att hålla med. Om en månad ungefär är det dags för mig att påbörja mitt andra år på min mastersutbildning. Känner mig nog ungefär som barnen, saknar skolan och klasskamraterna. Det är ändå något speciellt med studietiden och jag är mycket tacksam över att åter ha möjligheten att studera. Igår hittade jag en perfekt skolväska på loppisen i Hedekas så nu är jag verkligen redo för skolstarten

En rejäl väska med plats för allt jag behöver ha med mig

Gillar att det är en rejäl gammal dragkedja

Undrar om jag kan få ner datorn också?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...