onsdag 27 juni 2012

Inte en enda tvåa på denna dag!

Effektivitet skulle kunna vara ordet för dagen. Vi har lyckats hinna med märkligt mycket idag och än är dagen inte riktigt slut. Först en tur till Kungälv för att krama lite på äldsta dottern och vårt barnbarn samt lämna av hunden hemma hos mor. Sen vidare iväg mot Lindome för trevligt sällskap och god mat i solen. Sedan vidare för en tur till Ikea för lite mat, shopping, lek för småtrollen och framtidsplanering för oss vuxna. Nu har vi landat hemma hos mor för lite kvällsmat innan det bär av hem till Hult igen. Trots allt trevligt sällskap har dock dagens höjdpunkt varit bilbesiktningen. Vi har ju besiktigat våra bilar massor av gånger men det här är första bilen jag har köpt som skulle besiktigas. Det kändes lite som att nu skulle jag få veta att min bil som jag verkligen älskar inte alls var en bra bil och att den snarast borde skrotas. Så var dock inte fallet. Inte en enda tvåa däremot några goda råd om vad som kan vara klokt att tänka på framöver så problem kan förekommas. Nu är det dags att rulla hemåt och jag känner mig nöjd och glad över denna härliga dag, den får högsta betyg helt enkelt!

Så här kändes min bil innan besöket på bilprovningen

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...