måndag 23 april 2012

Som loppis fast nytt

Skulle egentligen bara åka och handla mat förut men så råkade Anna och jag gå in på Indiska, eller nja jag stegade dit med bestämda steg och dottern fick helt enkelt följa med. Särskilt besviken tror jag dock inte att hon blev av detta eftersom jag hittade kläder som jag tyckte passade bra i hennes garderob. Är det att fuska, att köpa kläder till Anna? Jag har ju slutat köpa kläder till mig själv menar jag. Nåväl dottern behöver en uppdatering av garderoben och tycker det är kul att hjälpa till. Annars är ju loppis my cup of tea. Gillar saker som har en historia och tycker också om att veta att det jag lämnar bort får fortsatt liv i ett annat hem. Rea är inte lika trevligt som loppis men rea är alltid trevligt särskilt när man hittar något fint. Kom hem med små assietter med blommotiv på. Med tanke på form och motiv hade man onekligen kunnat tro att de var loppisfynd.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...