tisdag 10 april 2012

Drömgarderob

Har hittat en klänning jag önskar fanns i min garderob. Skor har jag som matchar det enda som egentligen saknas är tillfälle att använda klänningen. Sedan jag slutade att köpa kläder i november kan jag konstatera att titta är lika roligt som att shoppa. Det finns fantastiskt mycket fina kläder och när man bara tittar då finns det inte några gränser alls. Vid sidan om detta planerar jag för hur min garderob skall se ut sedan när jag åter börjar köpa kläder. Jag vill ha en genomtänkt garderob med kläder som jag verkligen kommer att använda. För varje köp skall frågan ställas om när plagget skall användas. Alltså är allt som krävs för en fantastisk klänning en lika fantastisk förklaring till varför den behövs. I min drömgarderob där finns det som sagt inte några gränser alls så jag tror att jag behöver den här klänningen i några färger till!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...