onsdag 7 mars 2012

Eddie Rockets en riktig retrodröm!

Att kliva in genom dörrarna på Eddie Rockets är som att göra en resa i tiden! Eller varför inte en resa till filmens värld. Det ser ut precis som i Grease och jag förväntar mig nästan att John Travolta ska komma in genom dörrarna han med. Eddie Rockets är en kedja med restauranger som finns på Irland. Bara i centrala Dublin finns tre stycken och sedan finns det fler spridda över landet. Det är onekligen en riktigt retrodröm och ett måste för den som gillar 50-tal, rockabilly eller bara är allmänt nostalgisk. Visst är det amerikanskt och visst är det vräkigt, men jag kan inte låta bli att fullkomligt älska det här stället. Maten är även den väl värd sina pengar. De har hamburgare för alla smaker och även jag som inte äter kött känner mig nöjd med menyn. Det är snabbmat i lite lyxigare tappning och i en häftig miljö. Mer information om Eddie Rockets hittar du på deras hemsida, länk finns HÄR!

Känns som taget ur en av scenerna i Grease
Anna spanar in musikmenyn
 
Menyn är inte bara informativ

Detta gillas skarpt!

Glass och en jukebox, vad mer kan behövas en fredagskväll?

Det känns som om jag rest i tiden

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...