söndag 5 februari 2012

Vänner och vinterkyla

Nattetid har vi haft med än -20 den här helgen och jag är inte särskilt förtjust i kyla. Igår var det strålande sol och helt fantastiskt väder vilket gjorde att jag nästan glömde bort att jag inte gillar när det är kallt. Det var varit en riktigt härlig helg här i Hult då vi gjort det vi så ofta säger nämligen att umgås med våra vänner. Igår hade vi besök i tre omgångar och kvällen avslutades med en stund i soffan och lite tittande på melodifestivalen. Husvisning stod ju på menyn för dagen och det var trevlig men inte helt rätt. Hoppas jag får följa med nästa gång med, det är ju riktigt roligt att titta hus. Söndag är träningsdag i vår familj, barnen är på dans och under tiden tränar vi vuxna. Det är sköna helger här i Hult även om jag känner viss frustration över att vi inte har kommit igång med nästa renoveringsprojekt ännu. Samtidigt inser jag att så snart våren är här, när kvällarna är ljusa och man inte längre förfryser näsan när man går ut då kommer både ork och lust att sätta igång och greja.

Snart, snart är det dags igen

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...