måndag 20 februari 2012

Helt enkelt urtjusiga kläder!

Även om jag själv inte längre shoppar så kan jag inte låta bli att titta och planera för framtiden. I min framtida garderob kommer det definitivt att finnas plagg från Maria Westerlind. De är snygga, välsydda och ja just det helt enkelt urtjusiga. Gillar inspirationen från 50-talet och 60-talet och tänker att i dessa kläder kan jag låtsas att jag är med i inspelningen av Mad Men. För den som till skillnad från mig vill shoppa nu och inte planera för framtiden så rekommenderas Maria Westerlinds webbutik. På rean kan ordentliga fynd göras och det är ju aldrig dumt.

Länk till sidan hittar du H Ä R!
Varför har jag inte en knallblå kappa?

Denna klänning finns i flera färger och jag skulle lätt kunna ha en av varje!

Jag har en svaghet för stickade koftor och tänker att det lär inte ändra sig i framtiden

Tidlöst och vackert!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...