tisdag 14 februari 2012

Dagens sko

Även om jag beslutat att inte längre köpa kläder så har jag inte några tanka på ett liknande beslut gällande skor. Skor kan man enligt mig inte ha för många, eller i vart fall inte för många högklackade skor. Igår var Regina och jag ute på en liten tur längs kusten och besökte företag som vi tror kan vara intresserade av både vårt företagsnätverk och av Livåleva. En av affärerna vi besökte var skoaffären Bengts skor i Brastad. Lokalen utlovade inte särskilt mycket och då var det onekligen trevligt att bli överraskad över utbudet. Här fanns skor för alla åldrar och tillfällen. När sommaren närmar sig kommer det definitivt att bli en tur ut till Brastad för att spana in sommarutbudet.

Kärlek vid första ögonkastet

Känns som om dessa skor gjorts för mina fötter

Regina blev lite tokig och ville ha allt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...