lördag 21 januari 2012

Retrorätt

Jag har alltid varit väldigt förtjust i modet 40-60-talen. Kläderna då var välsydda och riktigt snygga. Det som är intressant är att de oftast håller en så pass hög kvalitet att de fortfarande håller trots årtiondens anvädning. Det är onekligen skillnad mot mycket av det som produceras idag som jag ibland känner är trasigt efter bara någon användning. Att hitta precis det man vill ha på en loppis kan dock vara svårt, särskilt om man som jag har en större storlek än trådsmal. Retrorocket store har kläder med det rätta snittet och får mig att önska att jag inte har slutat köpa kläder. Nåväl jag kan ju titta och tipsa andra om dessa fantastiskt fina kläder. Länk till deras sida hittar du HÄR!
Är helt förälskad i denna turkos klänning
Eftersom jag redan har skorna borde jag egentligen också ha klänningen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...