tisdag 24 januari 2012

Loppisfynda hemma

När jag var liten älskade jag att klä ut mig. Mamma brukade köpa gamla loppiskläder som jag fick härja fritt med och ena stunden var jag prinsessa för att i nästa vara superhjälte eller arkeolog. När jag själv fick barn började jag att bygga upp en utklädningsgarderob så där skulle finnas oändligt med möjligheter. Mina egna gamla utklädningskläder har jag lagt till när jag hittat dem här hemma. Har haft dem i lådor undanstoppade men ibland råkar man på dem. Det som är intressant är att mina egna utklädningskläder är inköpta på 80-talet men mycket kommer från 60-talet och tidigare än så. Alltså har flera gamla väskor och skor fått en ny plats i tillvaron och blivit en del av min dagliga garderob istället. Lite lustigt att loppisfynda i sitt eget hem!

Min fina börs har varit med i många lekar, nu ligger den i min handväska och används dagligen

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...