torsdag 7 april 2011

Röjer i mina gömmor

Håller som bäst på och röjer i mitt arbetsrum för att få in min nymålade sekretär. Blir lite förskräckt över hur mycket bråte som syms på denna lilla yta. Inser att rummets förvaring måste ha varit ganska smart trots allt eftersom jag verkligen inte hade en aning om hur mycket saker som faktiskt förvaras inne i rummet. Det skojiga med att rensa i gömmorna är att man faktiskt hittar små guldkorn som man hade glömt bort. Idag hittade jag ett sådant, ett dominospel från när jag var barn. Förutom att spelet är fint i sin enkelhet gav det en trevlig sysselsättning till flickorna och jag nu i eftermiddag.


Välanvänd men fortfarande komplett

Titta till vänster i bilden där står Made in USSR!

Dominobrickor

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...