tisdag 5 april 2011

Ordning i tillvaron sökes!

Idag tisdag känner jag att jag faktiskt börjar landa efter helgens mässa. Det har verkligen varit fullt upp hela tiden under flera veckor. Det är egentligen inte så mycket lugnare nu men jag känner en inre ro ta form. Imorgon skall barnen och jag vara hemma hela dagen och då blir det storstädning här hemma. Det är märkligt egentligen hur stökigt huset blir trots att man nästan inte är hemma. Under morgondagen skall jag försöka råda bot på detta samt ta hand om mina mycket försummade blommor. Hoppas dessutom på strålande sol som inspirerar till stordåd! Sen måste jag ju erkänna att hjärnan är på högvarv sedan mässan. Vad blir nästa steg? Hur ser framtiden ut för MakeMyDay Event?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...