torsdag 14 april 2011

Ny inspiration till min garderob

Har gått igenom min garderob och konstaterar att jag är trött på det som finns där. Jag behöver ny inspiration, behöver nya kläder. Märkligt nog har jag trots allt en ganska välfylld garderob (eller för att vara ärlig en hel klädkammare!) men mycket av det som hänger där har hängt med länge. Dessutom är det mesta kläder för höst och vinter. Det har ju inte varit sommar på riktigt på länge och då har jag inte heller velat köpa sommarkläder för att låtsas att det är varmt och gott. Fast i år ska det ju bli annorlunda! I år ska det bli en härlig sommar, något annat är inte acceptabelt. Alltså söker jag ny inspiration till min sommargarderob och hittade ett företag vars kläder jag fullkomligt förälskade mig i nämligen House of Lola. Deras sida hittar du Här! Visserligen ligger deras fokus mest på barnkläder, men deras kollektion med kläder för vuxen tjej som de kallar det är riktigt fin. House of Lola har kläder som är både tuffa och feminina och jag undrar varför de inte redan hänger i klädkammaren!


Svart är kanske inte en sommarfärg, men vem kan låta bli att älska denna klänning?

Midsommarfest eller kanske en sommar dag på Marstrand, denna klänning passar båda tillfällen!
Barnkläderna måste ju också ses!  Tror mina flickor skulle älska dessa!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...