lördag 16 april 2011

Loppislördag!

Har haft en ovanligt bra lördag idag. Solen skiner och det mesta i livet känns riktigt, riktigt bra! Dessutom har jag haft en riktigt lyckad loppistur idag och det gör mig på gott humör. Har länge letat efter ett litet bord till barnens rum och idag hittade jag precis vad jag letat efter. Eller snarare så blir bordet helt rätt efter att jag har målat det!


Nästan alla dagens fynd samlade på trappen. Tror att bordet blir mycket tjusigt i vitt!

Har ett par nästan likada skor sedan tidigare som dessvärre gått sönder. Lycka att ha ett par nya!

Stor trasmatta till TV-rummet. Äntligen kan den gamla kastas ut med gott samvete


Dagens roligaste fynd. En partyklänning som gjort sig på varje fest under 80-talet!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...