fredag 15 april 2011

Eftersom livet är kort bör efterrätten ätas först!

Jag söker ju som sagt inspiration till min garderob och har hittat ännu en inspirationskälla nämligen Me&I. Även de säljer främst barnkläder och kläder till vuxna ligger under fliken Till mamma! Detta förvirrade mig något eftersom jag först trodde de bara sålde mammakläder. Så är dock inte fallet och jag rekommenderar verkligen en titt på deras sida som du hittar Här!

Deras kläder har små finurliga budskap som får mig på gott humör. Dessutom är kläderna snygga och ser sköna ut.

Klänning med texten Life is short, eat dessert first

Baslinne med text bak What the world really needs is more love and less paper work

Klänning med fjärilar

1 kommentar:

Regina sa...

Gilla gilla!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...