lördag 19 mars 2011

Väntar,väntar, väntar...

Väntar med spänd förväntan över att programmet på tvättmaskinen ska bli klart! Fast inte för att jag tvättar vanlig tvätt utan för att jag färgar vårkappan som inhandlats idag. Tittade på den tidigare i veckan och älskade modellen, var mycket nöjd med priset, men avskydde färgen. Beige är inte en färg som klär mig oavsett vilken hårfärg jag förnärvarande har. Besviken hängde jag alltså tillbaka kappan, men tänkte ändå på den och påpekade för Regina att den varit så rätt men ändå så fel! Regina påpekar (som om det vore en självklarhet) att varför köpte du den inte och färgade den? Ja varför gjorde jag inte det? Detta har sedan grämt mig under veckan och varit ett föremål för irritation. Först tänkte jag att det är nog inte någon idé att se om den fortfarande fanns kvar idag, men ändrade mig trots allt. Sagt och gjort kappa och färg inhandlades och nu möts de båda i min tvättmaskin. Resultatet hoppas jag blir en riktigt snygg lilla kappa.

2 kommentarer:

Regina sa...

haha!
Tur du har mig :D

VisaLiza sa...

Visst är det så :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...