fredag 4 februari 2011

Vårvindar friska!

Solen skiner och himlen är blå och då gör det inte så mycket att det blåser väldigt friska vindar. Det känns verkligen som om våren är på väg och den är efterlängtad. För att förstärka vårkänslan har jag fyllt på med vårblommor här hemma. Det har varit en fullbokad vecka och helgen den är bokad den med så jag funderar lite på när jag ska hinna med alla mina projekt. Tur att det är roliga saker som väntar. Imorgon ska jag och några vänner vara med på Modevisning på  Brandt i Dingle vilket jag tror blir en trevlig tillställning. Regina och jag var med och gick förra året och det var då tankarna väcktes på att kanske göra en egen mässa med fokus på mode, hälsa och skönhet. Nu är vi tillbaka där vi började, vi ska på modevisning och vi planerar en mässa igen.



Pärlhyacint

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...