lördag 5 februari 2011

Modevisning med kläder för vår och sommar

Idag har jag fått känna mig lite tjusig och glamourös vilket alltid är skojigt. Regina, Sophie och jag har varit med på modevisning på Brandt i Dingle.

Känner mig inspirerad att handla vårkläder nu! Jag längtar verkligen till våren och då kändes det roligt att för en stund ha på sig lite vår och sommarkläder. Arbetet med Livåleva har börjat på allvar och då kändes det bra med en modevisning för att få upp tempot lite. Kläderna vi visade kom från Friendtex och från Capri Collection. Birgitta som är återförsäljare för Friendtex kompletterade dessutom kläderna med smycken från Tulpano. Jag hade inte hört talas om Tulpano tidigare, men kommer hålla koll på dem eftersom deras smycken verkligen är snygga.

Denna snygga kofta från Capri Collection var ett av mina plagg på visningen
Halsband från Tulpano

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...