onsdag 2 februari 2011

Kanske blir det galet...

I höstas fick jag en gammal sekretär som behövde lite kärlek och omvårdnad. Har funderat länge och väl på hur jag skall gå tillväga och tror att nu är jag redo att sätta igång. Några av kläpparna till lådorna är trasiga och jag har funderat på att byta alla men konstaterar att det egentligen bara är två som skall bytas ut. Knoppar och kläppar är inte särskilt svårt att byta ut men det blir snabbt ganska dyrt och därför undviker jag gärna detta. Idag har jag varit inne på Indiska och kikat på deras knoppar. Hade jag behövt till alla lådorna så hade det som sagt blivit dyrt men ny behövde jag ju bara två. Knoppar som ser ut som förgyllda rosor föll valet på och jag är fundersam. Det kan se helt galet ut eller så blir det hur bra som helst. Nåväl den som lever får se!

1 kommentar:

Regina sa...

Jaja ser det galet ut är det bara att springa å köpa fler rosor :D Och galet behöver väl förresten inte va negativt :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...